Referencer

“Jeg har brugt Jeannette som rådgiver i forbindelse med et kollektivt forløb i GCO-regi, Grøn Cirkulær Omstilling. Vi har haft et rigtigt godt samarbejde, som både er resulteret i en konkret handlingsplan for en mere cirkulær forretningsmodel, brugbare strategiværktøjer og idéer til nye udviklingsområder.

Men det, jeg især vil fremhæve, er hendes overblik, grundighed og engagement i min virksomhed under hele forløbet. Og så er hun jo top-orienteret om, hvad der sker ude i verden i forhold til bæredygtighedsagendaen – især om det, der er relevant for min virksomhed.”

Heidi Maltby, Grundlægger og CEO, SMUK skincare ApS

“Jeg var skeptisk overfor virksomhedens muligheder for overlevelse, men Jeannettes business case overbeviste mig om, at det ville kunne lade sig gøre  at bruge CSR forretningsstrategisk til at få den væk fra den brændende platform.”
Mikkel Stenbæk Hansen, direktør, DIEH

”Tak for oplægget ”Fra potentiale til bæredygtig bundlinje”! Du er en rigtig god formidler, fordi du tager afsæt i dine egne værdier, skaber stor troværdighed, og man kan mærke din passion. Jeg får lyst til at høre mere og vil bestemt anbefale andre at høre det. Især virksomheder/brancher, der står overfor den bæredygtige og ansvarlige rejse og mangler baggrundsviden og inspiration til at finde ud af, hvor de skal starte.”
Line Vind, Studio & Project Coordinator, Birger Christensen A/S

“Jeannette er lynskarp til at identificere en virksomheds strategiske retning og at operationalisere den. Jeg vil til enhver tid anbefale hende til virksomheder, der ikke har kapicitet til at tage et skridt tilbage og få tænkt strategisk. Det er det, der ofte gør forskellen mellem liv og død.”
Annette Spanggaard, Public Affairs, Communications and CSR Director, The Coca-Cola Company

”Hvis vi skal have en fremtid i vores branche, skal vi NU indtænke bæredygtighed (ansvarlighed) ellers gør vores kunder det for os, og så forsvinder de! I oplægget ”Fra krise til bæredygtig bundlinje” viste Jeannette os, at man (måske) med fordel (forståelsesmæssigt) kan erstatte ordet bæredygtig med ordet ansvarlig, og at det er muligt at finde vej ud af krisen. Det vi lærer undervejs kan bruges til at gøre fremtiden mere bæredygtig – og det er nødvendigt at gå den vej. Jeg vil afgjort anbefale andre at høre oplægget, fordi det på en enkel og meget pædagogisk måde viser vejen og mulighederne”.
Jens R. Møller, direktør, Guldsmedebranchen i Danmark

”Jeg har arbejdet sammen med Jeannette i mange år og brugt hende til især idégenerering, strategisk sparring, strategiudarbejdelse og operationalisering af strategier.  Og en af grundene til, at jeg anbefaler andre beslutningstagere at bruge Jeannettes ekspertise, er, at hun har en særlig evne til lynhurtigt at sætte sig ind i en virksomheds situation, spotte svaghederne, finde løsninger og præsentere muligheder, som kan være afgørende for både en virksomheds eksistens og vækst. Og det giver ro, overblik og bedre beslutninger.”
Jakob Friis, CEO, Aveny A/S

”Strategisk skarp. Stort overblik. Professionel. Det er umiddelbart det, der falder mig ind, når jeg skal beskrive Jeannettes styrker.”
Anthony Aconis, grundlægger og kreativ direktør, Fireball A/S

”I oplægget ”Fra krise til bæredygtig bundlinje” viste Jeannette Ohrt os, at vi som branche har pligt til at tage medansvar for et større formål; at have fokus på bæredygtighed og ansvarlighed i alle led i værdikæden – fra producent til butik. Når vi også italesætter ansvarlighed som branche – både overfor kunder og politikere –  skaber det troværdighed og aktualitet. Jeg vil klart anbefale andre at høre oplægget, fordi det er lærerigt og informativt og fremsættes på en let forståelig måde”.
Trine Thorning, direktør, Guldsmedebranchen i Danmark

Scroll til toppen